המומחים בשיפוץ עליות גג
מומחים לשיפוץ עליות גג

שיפוץ עליות גג עם גגות רעפים על מעץ גושני

המראה החיצוני של הבית שלכם חשוב בדיוק כמו (ויש שיגידו אף יותר) מהמראה של פנים הבית. גגות רעפים הם דרך חכמה ומדויקת ליצור מראה חיצוני אסתטי ונעים לבית שלכם ורבים בוחרים בהם

גגות רעפים הם שם כללי לגגות שמשובצים ברעפים כאשר אפשרויות העיצוב הן רבות במיוחד. אתם תוכלו לבחור את צבע הרעפים כאשר הקשת רחבה ונעה בין גווני אדום, אפור ואפילו צבעים נוספים ולא שגרתיים. אחרי שתבחרו את סוג הרעפים תצטרכו לבחור את המראה הפנימי של הגג, כלומר מה תראו כשתהיו בתוך הבית. אנחנו לא מורידים לרגע מהחשיבות של מראה חיצוני אסתטי לבית אבל אנחנו בהחלט חושבים שהמראה הפנימי הוא נגזרת של המראה החיצוני. אם בחרתם בגג רעפים משופע שיוצר תקרה גבוהה , עומדות בפניכם מגוון אפשרויות לעיצוב התקרה כאשר עץ גושני היא אחת המוכרות והאהובות שבהן. מדובר למעשה בחיפוי עץ בעל מראה כפרי ומיוחד שמעניק לבית אווירה חמימה ונעימה. הנה כמה דברים שכדאי להכיר על חיפוי תיקרה שעשוי מעץ גושני.

גג רעפים מעץ גושני - לאיזה בתים זה מתאים?

גג רעפים בעל חיפוי פנימי מעץ גושני מתאים בדרך כלל לבתים בעלי מראה כפרי. יחד עם זאת, כיוון שיש מספר סוגים של עץ גושני וכל אחד מהם מעניק מראה קצת אחר זו תהיה הכללה גורפת לומר שזה מתאים רק לבתים כפריים. כיום אנחנו רואים גגות עץ גושני שמשולבים בבתים מכל הסוגים: בתים במראה נורדי סקנדינבי, בתים במראה מודרני וחדשני, בתים בסגנון אורבני מובהק, בוהו שיק ועוד.

סוגי עץ גושני שמתאימים לחיפוי פנימי של גג רעפים

כפי שציינו, יש מספר סוגים של עץ גושני כך שניתן להתאים לכל סגנון בית את הסוג המדויק לו. יש עץ גושני במראה לבן שמתאים לבתים מודרניים יותר, יש עץ גושני "דאלגס פייר" בעל מראה חום אדמדם שמתאים לבתים בסגנון כפרי, יש עץ אלון גושני עם מראה ייחודי שאפשר לשלב בבתים מסוגים שונים. עץ גושני הוא עץ חזק ועמיד שאינו מצריך תחזוקה רבה ומתאים למזג האוויר הישראלי.

כך תבחרו חברה לביצוע חיפוי מעץ גושני לבית שלכם

אז למרות שמדובר בעץ חזק ועמיד שלא מצריך תחזוקה גבוהה צריך לדעת לעבוד איתו! במילים אחרות לא כל קבלן יכול לבצע חיפוי תקרה מעץ גושני, אבל אנחנו ב"חותם" בהחלט כן! יש לנו ניסיון רב שנים בתחום ואנחנו יודעים איך לבנות גגות רעפים מעץ גושני גם בגגות משופעים ומאתגרים במיוחד. ההתמחות שלנו היא שיפוץ ובניית יחידות דיור בעלות גג רעפים תוך שימוש רב בעץ גושני. נשמח ללוות אתכם משלב התכנון , דרך ביצוע עבודות השיפוץ ועד העיצוב הסופי. מחכים לכם!

יש לכם עליית? מעוניינים להתייעץ
צרו איתנו קשר ללא כל התחייבות